باشگاه بارسلونا حالا 50 میلیون هوادار در شبکه های اجتماعی دارد که این در نوع خود رکورد شکنی جدیدی در شبکه های اجتماعی است. اگر به بررسی تعداد هواداران صفحه های ورزشی در دنیا بپردازید، صفحه هیچ باشگاه یا تیم ملی ای به اندازه بارسلونا هوادار ندارد. درخشش بارسلونا در سالهای اخیر باعث شده تا تعداد هوادارانش افزایش بیابد.

از اکتبر سال 2009 تا حالا فیس بوک مبدل به یکی از ابزارهای قدرتمند برای  ارتباط کاربران و هواداران دنیای فوتبال با یکدیگر شده است. در این صفحات می توان پست های مختلف و تصاویر و ویدئوهای کوتاهی را یافت که کاربران و هواداران آن صفحات بدین ترتیب می توانند از اخبار داغ تیم محبوبشان مطلع شوند.

بارسلونا حالا 43 میلیون هوادار در فیس بوک دارد و صفحه این باشگاه در توئیتر نیز 9.1 میلیون هوادار دارد. این نتیجه بررسی رنکینگ جهانی ورزشها در شبکه های اجتماعی است که توسط شرکت یورومریکنس سپورت مارکتینگ انجام شده. تعداد هواداران رئال مادرید در فیس بوک 38.39 میلیون نفر است و صفحه این باشگاه در توئیتر هم 7.86 میلیون هوادار دارد.

در عرصه تیم های ملی، صفحه تیم ملی اندونزی در فیس بوک با 4.7 میلیون هوادار یکه تاز است. صفحه تیم ملی مکزیک در فیس بوک 3.4 میلیون هوادار دارد؛ تیم ملی برزیل با 2.5 میلیون هوادار در رده سوم است و آمریکا با 2.1 میلیون هوادار و ترکیه با 1.7 میلیون هوادار در رده های بعدی هستند.