تماس بارتومئو با کرویف

جوزپ بارتومئو، رئیس جدید باشگاه بارسلونا و جانشین ساندرو روسل اخیرا با اطرافیان یوهان کرویف تماس گرفته تا بتواند به زودی با خود این اسطوره هلندی که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا و هدایت این تیم را در کارنامه ورزشی اش می بیند تماس بگیرد. این در حالی است که هنوز چنین دیدار یا تماسی برقرار نشده است.
زمانی که بارتومئو به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسا انتخاب شد در مراسم دیدار با شرکای باشگاه با این سوال روبرو شد که آیا قصد دارد تا با کرویف تماس بگیرد یا خیر و پاسخ او اینگونه بود: «من خوشحال می شوم که بتوانم با کرویف تماس بگیرم و با او صحبت کنم. برای خیلی از ما کرویف، رکساچ و بازیکنان دیگر، افسانه های بارسونا هستند و ما کرویف را دعوت می کنیم تا برای بازی بعدی بارسا به نوکمپ بیاید»
بارتومئو روی حرفش ماند و از آن زمان تا به امروز تلاشهای زیادی برای برقراری این تماس انجام داده. او گر چه هنوز موفق به صحبت کردن با کرویف نشده ولی با نزدیکان او گفتگو کرده و طی این گفتگو او تمایلش برای گفتگو با کرویف را ابراز کرده تا بتواند با عادی سازی روابط ارتباط دوستانه ای با سرمربی تیم رویایی بارسا داشته باشد.
در زمان ریاست لاپورتا در باشگاه بارسا، او ارتباط خوب و صمیمانه ای با کرویف داشت ولی با روی کار آمدن ساندرو روسل این ارتباط دستخوش فراز و نشیب های زیادی شد و صحبتهای جنجالی روسل و تونی فریه سا سخنگوی باشگاه بارسا در مورد «پست ریاست افتخاری باشگاه» که در دوره لاپورتا به کرویف داده شده بود باعث دلخوری اسطوره هلندی گردید . چند روز بعد از آن صحبتها بود که کرویف که به شدت عصبانی بود مدارک دال بر ریاست افتخاری باشگاه که لاپورتا به او داده بود را به باشگاه کاتالان پس داد و تا به امروز هم این دلخوری ها ادامه دارد.
بعد از آن هم کرویف در صحبتهایی اعلام کرد که باشگاه کاتالان هنوز بدهی مربوط به دوره رئیس قبلی باشگاه را به او پرداخت نکرده و تعهداتش با او عملی نشده است. اما حالا به نظر می رسد که شاید این دلخوری ها به پایانش نزدیک شده باشد.
چند روز پیش روزنامه اسپورت در گزارشی یادآوری کرد که کرویف روز پنجشنبه برای دریافت کارت اشتراک باشگاه بارسلونا در سال 2014 به دفتر این باشگاه مراجعه کرده و البته با مشکلاتی نیز برای دریافت بلیط ها برای اعضای خانواده اش به مشکلی اداری برخورده اما جوردی کاردونر یکی از نایب روسای باشگاه بارسلونا شخصا به دفتر مربوطه مراجعه کرد و بلافاصله مشکل را برطرف کرد.